Вівторок, 17.07.2018, 20:01
Вітаю Вас, Гость
До уваги вчителів!

Керуючись листом Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського від 07.06.2018 № 01-22/850 «Про онлайн-опитування, яке проводить ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 02.05.2018 № 22.1/10-1304 «Про проведення онлайн-опитування» інформуємо про проведення серед вчителів, науково-педагогічних працівників, представників адміністрації закладів освіти опитування на тему: «Реформування освіти зсередини: точка зору представників освітянського середовища». 
Дослідження проводитиметься у червні 2018 року та в червні 2019 року на умовах повної анонімності. Посилання для опитування респондентів

Електронні версії підручників для 6 та 7 класу (за новою програмою) http://pidruchnyk.com.ua/6klas  http://shkilniypidruc.ucoz.ru (це український сайт)

 

Наказ №270 по Гадяцькій спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №4  від 27.11.12 "Про стан роботи вчителів на сайті школи" читати докладніше

Рекомендації вчителям щодо підтримки дисципліни в класі

       Дисципліна – це умова, засоби й результат виховання, вона потребує зустрічних зусиль. Головною умовою дисциплінованої поведінки учнів є доброзичливі відносини між учителями і дітьми.

    Необхідно враховувати що дисципліну в класі обумовлюють раніше нагромаджений досвід поведінки учнів, організованість класу, ставлення до навчання, предмета, вчителя, дотримання єдиних вимог до учня всіма вчителями, які працюють у класі, загального порядку умов і традицій даної школи.

         При роботі в класі і для підтримання дисципліни необхідно враховувати наступні правила:

1.     Поводьтеся так, щоб учні відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому стимулюйте їхню активність.

2.     Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування.

3.   Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у класі.

4.     Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки; не допускайте перевтоми учнів.

5.   Надавайте учням можливість частіше працювати у групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.

6.     Створюйте умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.

7.   Не принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету вчителя.

8.     Будьте привітними.

9.     Не виявляйте антипатій до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.

10.   Не припускайте появи „любимчиків”, це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.

11.  Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові. Не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте   терплячими.

12.  Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалістю. Але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний учитель.

13.    Підтримуйте контакт з учнями поза уроками, на заняттях  гуртка, позакласних заходах, спільних походах.

14.  Зміцнюйте зв’язки з батьками, намагайтеся отримати від них підтримку, але не сподівайтеся, що вони вирішать проблему з дисципліною в класі. Виявляйте коректність у взаєминах з батьками. Постійна негативна інформація, скарги псують відносини, викликають недовіру до вчителя, його можливостей, здібностей навчати й виховувати дітей.

Корисні сайти